Montag, 24. August 2009

Die Housemäuse sind los




Ich hab die letzten beiden Tage mal wieder ein wenig gebastelt und für die Challenge bei Basic Grey und Cutecard-Thursday ein Kärtchen gebastelt. Die Vorgaben dort waren gelb-braun-pink und "lazy days".
Für die Challenge bei den Secret crafters hab ich ebenfalls ein Kärtchen gemacht. Dort war die Vorgabe türkis-braun. Außerdem hab ich einen Sketch von Papertake weekly dabei umgesetzt, denn diesmal ist dort das Thema eines der letzten 99 Challenges zu wählen. Ich hab mich für Dawnys Sketch #20 entschieden.

Liebe Grüße,
Veronika

Kommentare:

Jane Carroll hat gesagt…

Fabulous

Thanks for joining us this week on SCSC :)

Hugs Jane x

Leann hat gesagt…

This is beautiful!
Thanks for playing along with CCT :)
Hugs x

Glitter Monkey hat gesagt…

What lovely cards - love the colours. Thanks for joining in with us on Cute Card Thursday. Lol Lynn ♥

Cathy hat gesagt…

Gorgeous card. I love the image and great use of the colours.
Thank you for joining in the SCSC this week.
Cathy xx

Donna hat gesagt…

Hi there, this is a beautiful card and you have used this weeks colour scheme really well with your layout! Thanks for joining in the fun at SCSC this week :) Donna x

Jill hat gesagt…

gorgeous cards love the mouse image thanks for joining us at scsc hugs Jill xx

debby4000 hat gesagt…

Fabulous cards, wonderful sweet images and love the papers.
Luv
Debby